In diens van die Koning

http://kerkbode.christians.co.za/2018/06/05/in-diens-van-die-koning/

Die koninklike troue van Harry en Megan verlede week het ons herinner aan konings en koninkryke en wat daarmee gepaard gaan. Maar eintlik weet ons niks van hoe dinge in ’n regte koninkryk werk nie. Die Britte, met al die glans en seremonie, is ook maar net ’n konstitusionele monargie waar al die mag by die verkose leiers lê. En hulle is, soos die Engelse term onderstreep: “public servants”. Die leiers is in diens van die volk wat hulle verkies het.

Wanneer Jesus begin preek en die opdrag waarmee hy die kerk uitstuur, is die boodskap van die koninkryk van God. Die koninkryk kom orals waar die heer-skappy van God deurbreek op aarde. Die gebed wat Jesus vir ons leer om te bid, sê wat moet eerste op ons agenda wees: dat God se Naam geheilig word, dat sy koninkryk kom en dat sy wil op aarde sal geskied.

Daar is geen onduidelikheid hier nie: God is nie ’n “public servant” nie, God is ’n “sovereign”. God is nie in ons diens nie, ons is diens in van sý heerskappy, die heiliging van sý Naam en om sý wil op aarde te doen.

Daarby moet ons sê: Die koninkryk van God is kruisvormig. Jesus se woorde, sy voorbeeld en, bo alles, sy kruisdood laat ons sien watter soort Koning ons dien en vir watter soort koninkryk ons bid en werk. Dit is ’n koninkryk waar liefde en diens en selfopoffering voorop staan. Dit is ’n koninkryk waar dit die soewereine Koning se wil is dat ons sal omgee vir die wêreld en vir die mense daarin soos wat die Koning self omgee.

Die evangelie van die koninkryk van God beteken dat God die hele werklikheid red en heelmaak. Ons word geroep om hierdie goeie nuus te deel en daaraan mee te werk. Gemeentes wat hulle roeping ernstig opneem, verstaan dat God se koninkryk groter is as die kerk.

Die koninkryk kom waar mense die Here leer ken as hulle Verlosser, maar dit kom ook as mense skoon water het om te drink, as daar goeie mediese sorg is, as meisies goeie skoolonderrig kry of as kleuters skool-gereed gemaak word.

Dit is ’n trotse gereformeerde tradisie dat die kerk deelneem aan die koms van God se koninkryk, in mense se harte en ook in die wêreld. “In diens van die Koning” beteken ook in diens van die wêreld wat Hy liefhet.

▶ Dr Lourens Bosman is die algemene bestuurder in die kantoor van die Algemene Sinode.

The post In diens van die Koning appeared first on e•Kerkbode.